czwartek, 7 czerwca 2012

1.Tom ;)

[T.I] - twoje imię


Właśnie rzucił się chłopak , biegniesz przed siebie ciągle płacząc . Wpadasz na ulicę , dosłownie  przed tobą zatrzymuje się srebrne Audi . Ty nie masz nawet siły spojrzeć w stronę samochodu .Padasz na kolana i chowasz twarz w dłoniach .Wychodzi z samochodu chłopak który pyta się ciebie
Tom: Wszystko w porządku?
Ty : nic nie jest w porządku [i wybuchasz jeszcze głośniejszym płaczem]
Chłopak podchodzi bliżej ciebie i podnosi cię z ziemi mówiąc
Tom : nazywam się Tom Parker , możesz mi powiedzieć czemu wbiegłaś pod mój samochód
Ty podnosisz głowę i nie możesz uwierzyć że przed tobą stoi , idol nastolatek Tom Parker , nie wiesz czy możesz mu o wszystkim powiedzieć , ale po błagalnym wyrazie twarzy Toma , ulegasz mówisz mu wszystko
Ty : mój chłopak ze mną zerwał bo mu się znudziłam i jestem za brzydka
Tom nic nie mówi tylko przytula cię do siebie szepcząc
Tom : twój były jest totalnym idiotom rzucając tak piękną dziewczynę [całuje cię we włosy]
Ty : nawet nie znasz mojego imienia
Tom : mi to nie przeszkadza
Ty : nazywam się [T.I ]
Tom : czyli już znam imię anioła [ i uśmiecha się do ciebie ]
Ty : to ja już pójdę 
Odwracasz się a Tom daję ci do ręki karteczkę ze swoim numerem i mówi
Tom : zadzwoń do mnie aniele 
                                             ............ 
Od tego czasu jesteście ze sobą . Świetnie się dogadujecie i jesteście szczęśliwi 


________________________________________________________
 No i jest pierwszy na pisany przez  olusiaa15tw następny przez karolina15

6 komentarzy:

  1. Kochanie ty moje cudnie napisane!!!!!
    nie wiem czy mój imagin będzie choć w miarę dobry
    ale ty napisałaś boski

    P.S : cieszę się że wróciłaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny
    + wpadnij http://moecowyjdzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny .!
    Podoba mi się , taki czuły i wgl . :D
    Czekam na następne .!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny <33
    krótki ale pełen emocji ;**
    czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. awww! rozpłynęłam się <3
    booski *_*
    pisz szybkoo kolejny :]
    weny ;**

    OdpowiedzUsuń