czwartek, 21 czerwca 2012

4:Jay

[t.i] - twoje imię

Siedzisz  w domu ze swoim najlepszym przyjacielem Jaye'm Mcguinnesem  z The Wanted . Znacie się od piaskownicy . Znacie się lepiej niż ktoś inny. Macie wspólne sekrety i zero tajemnic przed sobą . Ale od pewnego czasu Jay nie mówi ci zbyt wiele . Kiedy umawiasz się do kina z kolegą z klasy . Uprzedza cię że on nie jest dla ciebie idealnym facetem . A ty mu tylko odpowiadasz
-przecież idę z nim tylko do kina
Jay nie jest z tego powodu zachwycony . Przez twoje wyjście do kina , pokłóciliście się ze sobą . A ciebie jakby coś w sercu ukuło . Jakbyś straciła jakąś część siebie . Wychodzisz do kina , ale myślami jesteś wciąż przy Jayu .Czujesz napływające łzy , wychodzisz nie mówiąc nic twojemu znajomemu. Idziesz nad jezioro , które jest waszym miejscem od wielu lat. Tutaj przychodziliście kiedy mieliście jakieś problemy . A teraz zostałaś sama . Siadasz na ławce i patrzysz w wodę . Nie możesz znieść samotności .Zaczynasz płakać , ludzie mijają cię ,. ale ty się nimi nie przejmujesz . Płaczesz tak i właśnie sobie uświadomiłaś , że zakochałaś się w Jayu . Tylko nie wiesz czemu ostatnio  chodził taki smutny i zamyślony. Może chciał skończyć tą znajomość , bo po co ma się niby przyjaźnić ze zwykłą dziewczyną .Kiedy tak siedzisz dosiada się do ciebie chłopak w kapturze . Nie podnosisz głowy a on niespodziewanie mówi
-[t.i] przepraszam , ale muszę ci coś powiedzieć - mówi i kuca przed tobą trzymając cie za podbródek
-jeżeli chcesz skończyć tą znajomość to ja też muszę ci coś powiedzieć - mówisz
-co ja nie chcę kończyć znajomości , ja ...nie wiem jak ci to powiedzieć ...zakochałem się w tobie [t.i] kocham cię ...-mówi i spuszcza głowę
Nie możesz uwierzyć , że on to ukrywał . Bierzesz jego głowę w swoje ręce i mówisz do niego patrząc w oczy
-ja w tobie też - przy czym całujecie się
-[t.i] kocham cię !zostaniesz moją dziewczyną ?-pyta ci się
-tak Jay zostanę twoją dziewczyną - on cie bierze w ramiona i krzyczy
-jestem najszczęśliwszym człowiekiem

2 komentarze:

  1. Ooo...
    Jaki romantyczny :)
    Świetny ^^
    Jay jest jest świetny :D
    Chcę więcej takich!
    W.

    OdpowiedzUsuń
  2. awwww <33
    bosko!!
    tak pięknie i romantycznie...
    rozpływam się!!
    kocham Was
    pisz następny ;))

    OdpowiedzUsuń