poniedziałek, 11 czerwca 2012

3. Max

[T.I] - twoje imię


Jesteście z Sivą od roku.Obchodzicie własnie swoją rocznicę , ale zapomniał o tym . Niespodziewanie zjawia się w twoim domu Max ze zdjęciem . Pokazuje ci je i poznajesz na nim Sivę i Nareshę . Mówisz
-to zdjęcie zostało zrobione kiedyś - mówisz chociaż nie do końca  jesteś przekonana co do tego
-jak nie wierzysz to wejdź na pierwszą lepszą stronę plotkarska
I tak właśnie robisz wchodzisz na stronę plotkarską , a tam pełno zdjęć Sivy i Nareshy . Nagłowek jednej z artykułów brzmiał tak ,,Siva Kaneswaran oświadcza się swojej byłej dziewczynie Nareshe Mccaffrey, czy to koniec związku Sivy i [T.I] "
Kiedy to przeczytałaś miałaś ochotę umrzeć . Rozpłakałaś się , a Max pociesz cię w swoich ramionach . Czujesz się bezpieczna . Odczuwasz dziwne ciepło w środku , którego brakowało ci przy Sivie . On kołysze cię w swoich ramionach gładząc twoje włosy . W tedy dostaniesz olśnienia , od pewnego czasu zaczynałaś czuć coś do Maxa . Bo tylko on znajdował czas aby porozmawiać i powygłupiać się z tobą. Ty się zakochałaś w nim .Jesteś pewna . Czujesz motyle w brzuchu . Przestają ci lecieć łzy , podnosisz głowę patrząc Maxowi w oczy i mówisz
-dziękuję ci że jesteś - i uśmiechasz się jak najładniej potrafisz
On jednak nic nie odpowiada . Bierze twoją twarz w swoje ręce i całuje cię . Nie protestujesz tylko pogłębiacie się w pocałunku . Jakże waszą piękną romantyczną chwile przerywa dźwięk sms do twojego telefonu. Odrywacie się od siebie . Czytasz sms którego przysłał ci Siva , jest tam napisane .
,,Nasz związek nie miał sensu , zrywam z Tobą , aha i odchodzę z zespołu"
Ta wiadomość nie robi na tobie wrażenia . Podajesz Maxowi telefon , aby odczytał wiadomość . On wzdycha i mówi na jednym tchu
-teraz pewnie nie chcesz mnie znać , ale ja cię kocham odkąd jesteś z Siva-i wstaje z kanapy na której siedzieliście
-przestań czekałeś na mnie rok - mówisz
-tak i będę czekał jeszcze do póki mnie nie pokochasz
-ale ja cię kocham - mówisz
Podchodzisz do niego i się całujecie
-[T.I] zostaniesz moją dziewczyną ?
-tak Max zostanę
                                                           ................
Jesteście z Maxem szczęśliwą parą  . The Wanted nadal koncertują ale bez Sivy




___________________________________________
napisałam tam takiego sobie imagina . Oceńcie
Mówię wam nie umiem pisać imaginów :)

1 komentarz:

  1. imagin świetny!!
    zaskoczyłaś mnie tym odejściem, ale lubię być szokowania niespodziewanymi wydarzeniami ;**
    trafiłaś w 10
    pisaj szybko next kochana ;**

    OdpowiedzUsuń