niedziela, 24 czerwca 2012

5:Siva

[t.i] - twoje imię


Idziesz na koncert The Wanted , ale nie masz biletu .Stoisz i czekasz z fankami na nich kiedy przyjadą i rozdadzą autografy .Koniecznie chcesz mieć od Sivy .Wreszcie przyjechali , stoisz w kolejce po autograf , jesteś na samym końcu jako ostatnia .W końcu przyszła na Ciebie kolej podchodzisz i oni dają ci zdjęcie ze wszystkimi autografami .  Dziękujesz i odchodzisz , w stronę jezdni aby przejść na drugą stronę . Kiedy przeszłaś przez pasy czujesz czyjąś rękę na ramieniu odwracasz się i widzisz Sivę który mówi
-a ty nie idziesz na nasz koncert?
-nie mam biletu-i chcesz odejść , ale on sięga z tyłu spodni bilet i mówi
-dam ci go jak poznam twoje imię i zgodzisz się ze mną gdzieś wyjść 
-jestem [t.i] i tak zgadzam się -uśmiechasz się do niego , a on bierze cię pod rękę  i kieruje w stronę wejścia 
Reszta chłopaków już weszła do środka , wchodzisz normalnym wejściem a on od strony zaplecza .
Koncert się zaczął  ,  Siva szuka cię po całej sali . W końcu kiedy Cię dostrzegł , śpiewa do Ciebie każdą jego zwrotkę . Czujesz się wyśmienicie , właśnie jesteś na koncercie na którym Cię miało nie być . I dostałaś bilet od samego Sivy z The Wanted . Twoje marzenie się spełniło . Właśnie się wszystko skończyło ,  a ty wychodzisz z budynku zadowolona . Chcesz zapamiętać ten wieczór do końca życia . Kiedy ruszasz na przód , zatrzymuje Cię Siva który staje przed Tobą i mówi 
-[t.i] gdzie mi uciekasz , przecież obiecałaś że wyjdziesz gdzieś ze mną 
-no tak ,ale na pewno nie chcesz ze mną iść więc cześć -mówisz i go wymijasz 
Ale on łapie Cię za nadgarstek i szepcze do ucha
-a czemu nie chcesz się ze mną umówić , może mam Cię przekonać 
- niby jak -mówisz obojętnie 
A on całuje cię w usta . Najpierw stoisz jak sparaliżowana ale oddajesz zaś pocałunki .


_____________________________________________________________
Jaka żenada mi wyszła , ale mam komunikacik dla OLIWKI
OLIWIO!!!!!!! WSTAWIAJ TEGO IMAGINA!!!!!! 

2 komentarze:

  1. cicho! ten imagin jest wspaniały. a ja jak narazie nie mam pomysłu bejbe! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka żenada?
    Dostaniesz kopa
    To jest świetne!!
    Ja nie wiem, jak Ty możesz wypisywać takie bzdury pod tak cudnym imaginem ;**
    Kochanie, wyszedł ci fenomenalny!!
    pisz next ;)

    OdpowiedzUsuń