niedziela, 10 czerwca 2012

2.Nathan

[T.I] -twoje imię


Siedzisz na ławce w parku i słuchasz ,,Glad you came" .Nucisz sobie ją po cichu patrząc na dzieci bawiące się przy piaskownicy.Dosiada się do ciebie chłopak który kogoś ci przypomina , ale ty nucisz sobie dalej.A on cię pyta
-o widzę że nasza fanka
I teraz dopiero dostajesz olśnienia .Obok siedzi Nathan Sykes
-zdradzisz mi swoje imię?-pyta cię
-[T.I]
-a czy dasz się zaprosić na kawę?
-nie-i wstajesz z ławki
-czemu?
-nie chcę robić sobie nadziei-i idziesz do domu
Przychodzisz dzień w dzień do parku i widzisz Nathana siedzącego na ławce. Któregoś dnia widzisz go z różą.Nie chcesz obok niego siadasz gdyż sądzisz że przyszedł do dziewczyny.Omijasz go , a on nagle zerwał się z ławki i podbiega do ciebie
-cześć!
-cześć-burknęłaś 
-o co ci chodzi , jesteś na mnie zła?
-nie , ale nie uświadamiaj mnie że z tego coś wyjdzie
-przychodziłem tu codziennie aby cię spotkać 
-i po co mi to mówisz - i przyspieszyłaś krok
On cię do gania i stoi przed tobą 
-żebyś wiedziała że mi na tobie zależy
- nie mów tak , ty jesteś gwiazdą , a ja nikim-i opuszczasz głowę 
-nie prawda , to ty jesteś jedyną gwiazdą którą widzę - i podnosi twój podbródek
-nie wierzę - mówisz 
-[T.I] to uwierz moja gwiazdo-i całuje cię 
- i co teraz powiesz?-pyta ci się 
-nic-mówisz zaskoczona
-czy ty [T.I] zostaniesz moją gwiazdką ?-pyta ci się wyciągając zza pleców róże
-tak zostanę - a on całuje cię namiętnie

___________________________________________________
No i jest dzisiaj wieczorem moze pojawi się ze wszystkim imagin
Dziękuję za pięć komci , kocham was ;**
buziaczki

3 komentarze:

  1. Jeeej . Jak romantycznie . XD
    Uwielbiam tego imagin'a . ;)
    Czekam na następny !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow pięknie napisane!!!
    Pisz next mężu mój
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. romantycznie. *.*
    kolejny!

    OdpowiedzUsuń